Braceleet


Som ni vet har jag och mina kompisar startat ett företag, vi gör handgjorda armband i olika storlekar och olika modeller. Vårt företag heter Braceleet UF, och nu kan NI beställa armband av oss :) Här ser ni lite vad vi sysslar med, bilderna är inte världens bästa kvalite då voi var stressade när vi tog dem bättre bilder kommer komma upp men nu har ni ett hum om vad vi gör för sorts armband :)

Vårt populära armband högst upp som det står älskad på har sålt som smör. Man kan få det armbandet med andra budskap som tex "Kärlek"
Vi använder oss mycket av läder, satin & sammet's remmar.
Ni kan skicka en beställning till [email protected] eller [email protected]

Så här går man tillväga:
"Mät handleden med ett måttband skriv ert mått runt handleden till oss, vad vill ni ha för något läder, satin, sammet? Vill ni att det ska vara flättat? Vill ni ha en berlock som det står något budskap på? Eller pärlor?"

Tex:
"Jag skulle vilja beställa ett armband
Mått: 17 cm
Typ: Läder ej flätat
Övrigt: En berlock där det står "Kärlek"
Namn: Natalie bbala
Adress: blalabla"

Vi svarar då på det mailet, och skickar kontonr och tar sedan emot er beställning. Kommer komma upp snygga bilder på alla armband :)
xoxo/N

Kommentarer
Postat av: ellie

ohyeah ;) beställ beställ :) snyggare i verkligheten må jag säga :)

2010-01-27 @ 18:50:45
URL: http://ellieturegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback