dagen

nyår var helt okej tack vare Ellie, Mollan & Robert :) Ellie som är min bästa vän, Malin och jag som hade så roligt fast vi höll på att seriöst dö, mina tår var isbitar innan vi hade kommit hem till Robert som orkar att ha oss hos han. Sen alla andra gjorde nyår bra.

kan ju säga kör aldrig tecken/kotten/chips med ellie & malin dem suger, ingen match att spela med dem ;) och ellie du kan inte ens skylla på att det var alkoholen som gjorde att du sög på tecken/kotten/chips ;)
Kvällen slutade rätt tidigt då jag höll på att igen förfrysa mina tår, gick hem och tog hand om Lilleman hemma hos ellie. Nu tar jag över hennes lägenhet och hon får flytta någonannanstans ;), första stället jag kan sova själv på utan att tänka på spöken, mördare, inbrottstjuvar och nu vad det kan vara.

Lägger in bilder imorron orkar inte att göra det nu, ska upp och jobba imorron och det ska bli helt okej.
2010 here I come
xoxo/N


Kommentarer
Postat av: Sebbe

sv: okej =) , min favorit är MQ

2010-01-02 @ 13:20:11
URL: http://lookstylish.blogg.se/
Postat av: Ellie

hahahahahaha det va mollans fel :O

2010-01-02 @ 18:46:18
URL: http://ellieturegard.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg du har :)

2010-01-02 @ 23:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback