Vill bara berätta lite

1.Jag har rivit mig precis vid ögat, svider och tårarna rinner. Precis där man lägger kajalen där har jag rivit mig :( Ont som fasen.

2.Just nu är jag jätte sugen på nått gott men vet ej vad, då jag har godis, chips, cola & annat gott hemma men inget lockar mig. Men nått gott är jag sugen på, slickar snart i sockerskålen för jag är sugen på socker ;)

3.Ja så nu är det inte heller lång tid kvar tills studenten, känns riktigt bra, vad ska man göra sen då? Det tänker jag inte ens tänka på, just go with the flow och njuta av allting.

4. Såg spårlöst försvunnen och tycker Lettland ser så smutsigt ut, och det är de, var där i somras och jag tyckte allt såg fattigt ut och det ser ännu värre ut på tv. Allt är inte så bra som det är i Sverige

Så nu har jag berättat klart, berättat vad jag har gjort, sugen på, studenten, Lettland ;)
xoxo/N

Kommentarer
Postat av: ellie

var det i lettland vi var? :P haha ingen aning.. :P

2010-03-02 @ 10:19:43
URL: http://ellieturegard.blogg.se/
Postat av: lina

kom och plugga meed mig i linköping?(A)

2010-03-02 @ 17:07:06
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback