Karneval och studenten

På sommaren blir bloggen lite lidande. Känns som man inte riktigt har lust att blogga när man kan göra något annat, medan på vinter på bloggar man minst 3 inlägg per dag.
Jag jobbar fortfarande, har 3 pass kvar. Hela helgen jobbar jag förutom på söndag, sen är jag ledig 13 dagar och sedan jobbar jag dagen innan skolan börjar, stängning dessutom :( puh jobbigt.
Helgen är det karneval i lilla Nyköping :) Såklart blir det krogen och fest då.

Annars händer det inte så mycket mer i mitt lilla småstads liv, hämtar visserligen min fjording om en vecka, kryssning om 12 dagar och sedan dags för skolan igen.
Att börja 3.an det är "Wow" faktiskt, studenten, studentfester, apu (praktikplats som jag ska ha på ett hotell), UF företag osv. Konstig känsla allting, här har man gott och längtat efter studenten sedan 9.an och om mindre än ett år så står faktiskt jag där i min vita klänning och sjunger i min snygga studentmössa :)

xoxo/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback