Mina pinglor gör skolan rolig

Hejsan :)
Sjukt trött sedan igår. Faktiskt jobbigt att gå i skolan, skoldagen har vi inte gjort något speciellt settat och lyssnat på en rolig kille som har förklarat mer om UF (ungföretagsamhet) någon som mer ska starta UF? Kanske vi blir konkurrernter då ;) min grupp består av Sanna och Ellie och våran idé är mycket bra kan ju inte avslöja den men den kommer att äga :) Så det blir nog ett VG för oss, vi sammarbetar så bra tillsammans. Skolan är så sjukt seg, prata UF i flera timmar, konstig lunch, fika och sedan skriva i en loggbok som jag inte hade lust med. Men det är tur att jag har pinglorna som ställer alltid upp och gör vardagen rolig. Robert och Linus kom även till skolan och hälsade på :)

Efter skolan var det bara skynda sig hem äta lite och sedan åka ut till stallet, och där hoppade jag med Mimmi red i ca 40 min sen orkade hon inget mer haha fetto :) Men hon är min fetto.
xoxo/N

Kommentarer
Postat av: amber

fin blogg

2009-08-26 @ 17:13:30
URL: http://ambers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback