Nu har man flyt

Eftersom jag inte har mått så bra idag har jag bara legat hemma nästan hela dagen. Jag och min blåbärssoppa, helt konstigt att jag just nu äter det. Drömde om blåbärssoppa och blev helt galen när jag såg att vi inte hade det hemma vilket vi aldrig har, bad mamma köpa det och nu finns det hemma :) vettefan varför jag drömde om det och varför det vart så viktigt att jag skulle ha det?! Hormoner säger vi ;)

Jag och mamma tog moppen ut till stallet tar ca 30 min att åka dit, så det är en bra bit.
När vi kom fram så pratade vi med Anna-Lena (som äger stallet) och hon gav mig tips och trix med Mimmi. Mimmi har bråkat med mig hela veckan, har ju bara haft henne i en vecka men den här veckan har inte varit världens bästa.
Jag fick låna ett nytt träns då Anna-Lena inte tyckte att Mimmis träns var något vidare, och gud ja vilket skillnad det blev :) Förut var det som att jobba med sig själv men nu jobbade jag med Mimmi. Det blev ett litet hopp för oss med, skulle kolla hur engagerad hon var i hoppning och det gick undan :) Jag känner verkligen att Mimmi och jag kommer att passa ihop och blir överlycklig när mamma säger "Ja vi ska disskutera om att köpa henne när det är dags att lämna tillbaka henne"
Så imorgon blir det att åka in till stan och kika runt efter ett träns och ett regntäcke

Bilderna är från första dagen.
Och på bilden när dem är 3 hästar så är det Wilma (närmast) Mimmi och sedan Pocahontas
xoxo/N


Kommentarer
Postat av: amanda

sv: haha, ja precis. man blir jäkligt trött på det. men bara man har ett jobb eller något så löser det alltid sig:)

2009-08-21 @ 00:54:17
URL: http://maanduz.blogg.se/
Postat av: Ida

nu blev jag också sugen på blåbärssoppa!

det var evigheter sedan :D

ses på måndag? :)

<3

2009-08-21 @ 15:22:55
URL: http://inklusivejag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback