Svinninfluensan

Jag har varit lite off men det är pga att jag och mina vänner åkte på kryssning till Riga söndag-tisdag.
Jag hade helt okej, söndagen var klart roligast än måndagen, men det var bara för jag drack och dansade mer på söndagen. Måndagen var inte helt okej, jag var sur hade knappt ätit, sovit, och druckit (haha då menar jag vanligt vatten, cola osv) jag var bara allmänt irriterad. Riga är en fin stad, men dock kändes den stel, inte alls som jag trodde det skulle vara. Natten till tisdagen så var det sjukt kallt i våran hytt, ärligt talat trodde jag att det var minus grader!! Jag vaknade upp hela frusen...
Och det får jag lida för nu, för nu har jag nämligen ont i öronen, halsont så kan inte svälja, ont i huvudet, lederna ska vi inte ens prata om kan knappt röra mig, och har världens förkylning! Svinninfluensa?;) ohja.

xoxo/N HA EN BRA DAG ALLA!


Kommentarer
Postat av: elpan

Alla är vi genomförkylda :(

2009-08-20 @ 15:25:12
URL: http://tejk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback