Egoina

När jag var ute med hunden passade jag på att fotografera lite blommor. Jag tyckte nämligen att min dator behöver något annat än bara egobilder på mig själv. 
När jag var som bäst inne i mitt fotograferande och stod på alla fyra för att ta en närbild på en ganska ful blomma går en gubbe förbi.

Gubbe: - Vad håller du på med?
Jag tittar upp lite generad
Jag: - Ehmm, fotograferar blommor.
Gubbe: - Kan du inte låta dom stackarna vara ifred?
Jag ännu mer generad
Jag: Okej..

Inlägg från Egoinas blogg :)
haha och jag har ju sådan humor, så jag tyckte det här var skit roligt, sitter och garvar för mig själv kl 02.52 på natten ;)
xoxo /N


Kommentarer
Postat av: Maggie Curie

Föll faktist för den blåögda Lauren :) Du då ?

2009-01-07 @ 11:40:12
URL: http://maggiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback