jag får ett ryck

Idag har jag fått ett jävla ryck. Precis nyss. Jag fick ett ryck och tänkte "va fan jag lever bara en gång, jag måste fan berätta för honom vad jag tycker och tänker om honom, hur annars får han veta det , skärp dig" jag får sånna ryck ibland. Jag kan inte tänka klart när jag får dom rycken, jag gör det bara! Tyvärr har han inte vart inloggad på msn... Och jag vill inte säga det i verkligheten då jag inte träffar honom så mycket längre, och jag blir en fegis då!



PS: Dom här rycken är farliga Ds
xoxo /N

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kan få liknande ryck också om allt möjligt. men kommer sedan på mig själv och tänker, "nej det kommer bli fel" så då vågar jag inte :( sämst

2008-12-21 @ 21:05:40
URL: http://fridaosv.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, PRECIS så för mig med! man går runt och är lite för positiv och glad så kommer såna där saker och det känns som att man inte kan misslyckas och att hela världen är ens egen typ hahaha. ;)

2008-12-21 @ 21:42:40
URL: http://fridaosv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback