Hårborttagningsmedel

Tjing.
Istället för att vaxa bena så använde jag mig av Veet's hårborttagningsmedel som har alltid funkat för mig förut och jag ha varit nöjd. Men det var jag inte igår, det sved, håret blev konstigt, det gick knappt att få bort (medlet asså) var tvungen att stå och duscha i 40 min bara för att få bort all medel och det fastnade på golvet i duschen och det går ej bort. Och grattis jag har rivmärken på hela benen tack vare att det började klia på mig :| Och jag som ska ha shorts på mig imorron.

Så jag DISSAR det nu! Nu blir det vanlig rakning eller gå och vaxa bena hos skönhetssalongen.
/N


Kommentarer
Postat av: jayne

Oj... ja jag har alrdig gillat veet....funkar liksom inte på mig...

2008-06-12 @ 21:21:17
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback