Playboy Mansion

Som nästan alla vet så har Playboygrundaren Hugh Hefner tre flickvänner som bor hos honom på Playboy mansion. Dom tre flickvännerna är födda 1979, 1973 och 1985 och han själv är född 1926 så det är en vädig skillnad mellan åren.
Holly Madison, Bridget Marquardt och Kendra Wilkinson
I aftonbladet står de att "alla hatar Holly"

Både personalen och de andra flickvännerna uppges "hata" henne. Allra mest Kendra Wilkinson.

Jag följer den serien tycker om den jätte mycket. Har min absoluta favorit Kendra Wilkinson.
Och jag tycker inte heller om Holly. Jag vet att Holly är Hefners favoritbunny men jag tycker ändå att hon får för mycket uppmärksamhet. Hade jag varit en utav hans flickvänner så hade jag aldrig klarat av de, jag hade varit sur/arg & väldigt svartsjuk.








Jag dissar Holly Madison hon kan åka hem och så får Kendra Wilkinson och Bridget Marquardt stanna kvar!
/N


Kommentarer
Postat av: Greger & Gertrud Gregorius

Vinn biobiljetter till "SEX and the CITY" - var med i vår tävling!

/GG

2008-06-18 @ 00:47:30
URL: http://www.metrobloggen.se/gregorius

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback