hur kommer mitt liv att se ut?

Ibland undrar jag om jag kommer få leva som en luffare, jag har så mycket planer för livet att det inte är sant. Har så mycket mål med livet att det bara blir jobbigt. Vill ju liksom leva i nuet. Men det är framtiden jag lever för. Vilket jag bara blir sur på mig själv.
Mitt första mål är att komma upp i sadeln igen, att få en bra arm. Jag vet att jag klarar mitt liv med den armen jag har nu, jag har klarat det hittils. Och jag gör allting själv, ber ingen om hjälp. Jag måste klara av att ta mitt körkort innan 2010 sep, och sen har jag har ungefär 1½ år kvar i gymnasiet.

2010 åker jag till USA i slutet på sep, jag ska jobba där i ett-två år som au pair. Men sen i juni 2010 så tar jag en bartender kurs utomlands Magaluf , har alltid velat att bli bartender den kursen är i 2 veckor. Sen när den är avklarad tillbringar jag dom sista månaderna i Sverige. Sen när jag kommer hem från USA vilket jag kommer göra agusti 2011 eller 2012 då är jag hemma tills slutet på november sen sticker jag till nått annat land, kanske åker till El Salvador där min släkt bor, jobbar på barer som bartender, kanske sticker till Australien, Thailand.

Sen kommer jag komma hem någongång i mars och då börjar mitt liv som handel (går ju handel & admin) kanske kan söka jobb på affär, eller så söker jag jobb inom turismen reseguid är jag sugen på.

Ja nu har ni läst om mitt liv fram till 2011 eller 2012 har inte bestämt mig om jag vill vara i USA två år eller ett år. Det märker jag då.
Min USA resa är redan avklarad (jag menar med papper och sånt) har redan anmält mig. Så nu ska bara lite papper fyllas i sen är det bara tuta och köra.

xoxo /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback