Sönderspelat

Har ni några sönderspelade låtar? Typ som ni har bara lyssnat och lyssnat på? :) Fast kanske aldrig tröttnat på?
Min lilla lista, här får man ju lite tips på låtar ;)

Natasha Bedingfield
- wild horses. Fortfarande en favorit, kanske för att jag känner igen mig så mycket i låten?
Beyonce - Crazy in love
Akon -
mama africa
Håkan Hellström - en vän med en bil
Jonas Brothers -
S.O.S
Destiny Child - Say my name
Danny Suacedo
- if only you
Christoffer Hiding - all my life
Britney spears -
Gimme more
Britney spears - Break the ice
Brick and Lace
- Love is wicked
Sjätte sinnet - resan tillbax
Sean Paul - Temprature
Jordin Sparks feat Chris Brown
- no air
Chris Brown - With you
Chris Brown - Say goodbye
Nicole Scherzinger feat T.I - whatever u like
Nicole Scherzinger
- Baby love
The pussycat dolls - Dont cha
Justin Timberlake
- Cry me a river
Daddy Yankee - Gasolina
The Fray
- How to save a life


Några få låtar bara :] En del tycker jag fortfarande om, andra spyr jag på
xoxo/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback