Mat

Vad sur jag blir. Jag gjorde om mitt rum i julas då hjälpte min mamma mig,men jag var tvungen att göra det mesta själv. Men när min lillasyster gör nått då får hon all hjälp i världen. Hon har inte gjort ett skit i sitt rum det är bara mamma och pappa som målar och donar.
Nu har jag ätit kycklingkorv igår och iförrigår för att jag inte har tyckt om deras mat. Men nu säger dom "Vi har ju full upp så nu får du göra din egna mat, vi köpte kycklingkorv" men hallå jag har ju fan ätit det då i 3 dagar i rad? :O hur tänker dom?

Jag orkar inte med dom! Så säger mamma "Du är så lat" jaja lat nej det är jag inte...

xoxo/N EN ARG NATALIE

Kommentarer
Postat av: Nikolina

åh!! låter skoj :D :D hoppas det går utmärkt för dig där, och njut av det underbara =)

2008-09-20 @ 15:27:42
URL: http://mjaubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback