Nachos & sanning

Kom nyss hem gick jätte bra hos sjukgymnasten imorse hon tycker att jag har blivit jätte duktigt och att jag tar det på allvar, fast en sak blev jag sur på. I somras sa/frågade jag "hoppas att min arm kommer bli bra till skolan" då svarade hon "ja det är såklart att vi hoppas på det så det är vårt mål" sen idag sa hon till mig "Natalie kommer du ihåg när du var hos mig 3 gången och du sa att du hoppades på att den skulle bli bra till sommar och jag svarade ja?" sen blev hon tyst och skratta lite "Ja jag visste ju att det inte skulle stämma så jag sa ju bara så till dig då!"

Jag förstår inte hur en sjukgymnast kan säga så, varför inte säga sanningen "Nej jag tror inte att den kommer hinna bli bra tills skolan börjar men tills september/oktober" Tror dom att saninngen sårar mer? Jag blev helt paff att hon ljög så till mig, liksom där gick jag och hade stora förväntningar medan hon visste allting. Jag är 17 år och jag klarar av att höra sanningen, blir mer sur om man ljuger!

Åkte till skolan och det var helt okej, åkte sen till stan för att träffa Pernilla och vi gick och käka på caffelatte en stooor nachos tallrik riktigt gott :) Vi fick en massa rabatt också.


Ellie : Jag såg din mamma på oxelösunds bussen med hundarna :)


xoxo /N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback