Min 8 åring har oralsex

En sida jag tycker är riktigt bra är familjeliv. Ett stort och bra forum som man kan läsa mycket intressant i, men jag hittade en sjuk tråd, om en mamma som var orolig för sitt barn och ja läs själva

TRÅDEN
"Min 8 åring har oralsex!
jag vet inte riktigt hur jag ska göra för att få min 8 åring sluta ha oralsex!
Han har flera ggr sugit på sina vänners penisar och de har sugit på hans.

Jag har förklarat ett flertal gånger att man absolut INTE får röra,slicka,suga etc etc nedanför naveln förräns man är VUXEN!
Och han verkar förstå men samma sak har hänt flera flera gånger nu.
Han lovar att inte göra om det,men nu har det nyss hänt igen.
Tyckte det var så tyst på hans rum och där ligger han och vännen i hans säng och det lyser skyldighet om dem båda,jag lyckades få ur honom sanningen.

Jag vill inte att han ska tro sexualitet är något fult,bara att man EJ fåra göra sånt när man är liten.

Det här är ett svårt ämne tycker jag.
Är rädd att hans vänners föräldrar till slut inte kommer låta sina barn leka med honom.

Har tidigare inte straffat honom men sista gången sa jag att händer det en gång till så måste jag ge dig ett straff,så nu har han fått utegångsförbud!"


Mitt ord: Jag tycker detta är helt sjukt, jag skulle inte bestraffa mitt barn, ärligt talat vet jag inte vad jag skulle gjort. En 8 åring som gör sånna saker, han fattar nog inte att det är sexuellt och inte hans vänner med, men ändå...
Sjukt ju!
xoxo/N


Kommentarer
Postat av: LoEm

Nu har jag skrivit ännu ett läsvärt inlägg. Tyck gärna till i inlägget med dina egna åsikter! Upprörs du lika mycket som jag om detta ämne?

Postat av: Sabine - Ab imo pectore

nej själva sticket kändes inte ens.

det gjorde mer ont efter när tungan svullnade.

men det gjorde liksom inte ont utan det var mer ömt liksom :P

2009-04-04 @ 12:30:10
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Malin

Är du på eller ?

haha en promenad kan ju inte skada! :)

i vårat hem. wooooho.

2009-04-04 @ 12:48:59
URL: http://baxface.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback