Sticka ut lite?

Läste precis på en blogg. "Jag ska göra siochså för att sticka ut lite... Tråkigt att se ut som alla andra. Alla har likadana kläder" Första jag tänkte på, varför ska du sticka ut? Vad ska göra dig så speciell? Dina kläder?
Bara för jag kommer med svarta kläder när alla har vita så visst sticker jag ut, men vad vill jag uppnå med det? Att folk ska titta på mig?

Ingen har likadana kläder, men man har lik stil som dem flesta, men även om den tjejen som bär svart när alla andra bär vit, så kanske hon är mer intressant att se på! Men vem sticker mest ut när man öppnar käften? Är det den svarta tjejen eller är det dem som bär vitt?

xoxo/N


Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har en fin kväll (:

2009-08-05 @ 21:58:46
URL: http://metrobloggen.se/Obscene

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback