Gillar/gilla inte


1. Jag älskar lov, det är så jädrans skönt. Att bara vakna "Ja idag är jag ledig" fast ännu bättre skulle det vara om det var sommarlov.

2. Att jag anmälde mig till Ökne för några dagar sedan, Öknehult är det bästa ridlägret paradiset! Melodie & jag sommar 09

3. Det börjar ljusna ute, inte alls lika mörkt. Man blir piggare när det är ljust ute

4. Jag hatar verkligen ostbågar, så sjukt vidrigt. Men nått som är gott det är cheez crunchers har ätit två hela påsar på två dagar själv!! illa

5. Alla vårkläder som kommer in i butikerna, nu vet ni vad jag kommer att göra av mina pengar på.

xoxo /N

Kommentarer
Postat av: Linnea ;>

Lov är härliga <3

sv; tack :)

2009-02-16 @ 17:06:57
URL: http://neafoshoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback