kärlek har inga regler

I'm back :) Jag har haft en riktigt toppen kväll. Och inte nog me de när jag loggade in på msn skrev en speciell person till mig på direkten haha honom som jag har stört mig på så jag har spytt kräks över (har inte gjort de bara ett uttryck) och nu skrev han till mig, som grädde på moset! Denna lördag kunde inte slutat bättre, jag blir alldeles pirrig. Vilket kanske är lite fel tajming att bli det nu, när jag har typ en annan. Men alla kan inte vara änglar hela tiden, och det är mitt hjärta som bestämmer inte huvudet. Och citatet "kärlek har inga regler" ja jag säger så om någon tycker jag är taskig!
Den här killen är så speciellt och kommer alltid att  vara det för mig, känns som jag nog aldrig kommer att släppa honom, fast jag vill inte släppa han.

Jag är "kär" i typ 4 olika killar nu, fast på olika sätt haha why me?

xoxo /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback