social och pigg

usch här sitter jag när jag borde fan sova! Men inte fasen går det att göra det, har vänt på dygnet totalt.
Jag som åker till stockholm tidigt imorron för att fira mini jul med släkten. Då ska jag vara social och pigg. Lycka till ;)

Jag hoppas att mina kusiner A & R (orkar inte skriva ut namnet men A är äldst hmm 20-21 och R är 18 år) kommer, blir lite roligare då. Fast ja, det känns lite konstigt att bli "vuxen" förut så hoppade vi på varandra (jag, min lilla syster och kusinerna) körde brottning i soffan/sängen, åkte stjärtlappar och byggde olika gupp och R blev rasande om man råkade förstöra guppet som han kämpade med. Men allting var så enkelt när man var liten, nu kan det kännas lite stelt mellan oss. Liksom är det för att vi har blivit stora? Är det för att dom är killar? Jag vet inte. Hade det varit för 5 år sedan hade vi gjort allt det här brottning osv. Men nu hälsar man lite artigt.R brukar fråga mig "Hur går det i skolan?" ja ni vet artighets frågor. Medan förut så rapade man varandra i ansiketet. Jag har sett många 100 års gamla video filmer på mig och R, då sitter jag och kittlar hans fötter är kanske 5-6 år då. Nej men ni vet hur barn är.
Saknar den tiden. Barndomsminnen med kusinerna.

xoxo /N

Kommentarer
Postat av: Flutra

förstår va du menar hehe =)

2009-01-04 @ 10:25:36
URL: http://flutras.blogg.se/
Postat av: Ellie

Samma här! Jag och min kusin robin brukade vara helt störda förut nu när vi pratar är det sjukt stelt :S

det msåte vara för att vi blivit äldre.. synd :/

2009-01-04 @ 13:51:37
URL: http://tejk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback