äckel toaletter

Jag är så otrolig kissnödig, men det finns bara äckeltoaletter på vår skola. Är bajs i toaletten, stopp i dem, diarée lukter, svett lukter osv. Ja välkommen till Tessin!
Blir så äcklad, där vill man inte sätta ner arslet och få en massa äckel saker på sig, nepp det blir till att kissa hemma när jag kommer hem vid 16.00

Gud vad jag är dålig på att uppdatera skäms ju :( har inte svarat på någon kommentar :/ Skäms på mig.
Nej nu ska jag snart ha äckelmatte, blir mycket äckligt i mitt liv.
xoxo /N

Kommentarer
Postat av: Ida

Sv:

hahah ja, så kan det bli när man har samma åsikter om ÄCKEL toaletter.

<3

2009-03-24 @ 14:54:58
URL: http://inklusivejag.blogg.se/
Postat av: »» Michaela / Bloggdesigner ««

s; ja just ja :)

tur att du sa till :) den är klar och jag glömde bara din bloggadress :)

ska lägga över den från min "design dator" till denna så ska jag lägga in den :)

maila mig ditt inlogg, [email protected]

2009-03-29 @ 11:43:55
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback