Sjukhuset

Idag kom inte jag till skolan pga att jag inte har sovit knappt nått. "tack" vare pappa, han började få ont i magen runt 19.30 och ni vet då tänker man att man måste springa på toaletten och sånt så det gjorde ju han. Sen gick han och lade sig med magvärk och somnade, men han vaknade vid 23.00 med ännu värre magvärk, och sprang på toaletten. Sista gången han sprang på toaletten var vid 00.00 och då hade han riktigt ont. Sen skojjade jag bara & sa "Du kanske måste åka till sjukan" sen vid 1.00 hörde jag någon som pratade i telefonen, då hade han ringt sjukhuset och dom sa att han skulle åka in. Så han har legat över hela natten på sjukan, sen imorse fick han veta att han ska opereras, så det har han nu gjort. Vi har inte pratat med honom sedan imorse så vi får se hur det går. Men mamma och jag åker snart in och lämnar hans grejjor. Och sedan ska jag till sjukgymnasten :) Skönt då slipper jag åka själv som jag brukar.
xoxo/N

Kommentarer
Postat av: Ellie

vad var det för något då? blindtarmen?

2009-03-30 @ 12:52:29
URL: http://tejk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback