Drömprinsen

Godmorgon :)
Jag skippade praktiken, men ska idag ringa och berätta varför. Eller så ljuger jag ihop en bra story, det är jag väldigt bra på (Y) nerå ska säga sanningen. Och imorron ska jag prata med min mentor och kolla upp om jag får byta, vilket jag måste, annars kommer jag inte gå på praktiken. Nu hade jag tänkt att åka ut till Mimmi och rida lite, jag hoppas på mycket galopp och inget bråk för henne.

Dessutom gick jag upp kl 06.00 idag för att se en film, såg den när jag var en liten mini-me. Tyckte den var såå bra och såå romantisk, ikke då. Den dög väl nu, men romantisk? Ja för barn så, men ja den var ju inspelad 96 och dem skulle ju föreställa 14-16 år så ja då var den väl romantisk med lite tonårskärlek. Låg iaf och tittade på filmen, somnade sen när den var slut. Och då började jag drömma galna drömmar som förmodligen kommer från filmen. Drömmen: Typ att jag hade varit med min pojkvän, hade haft sex, och min pappa hade hört allt, för vi var nere på soffan och han lät så mycket (filmen hon blev av med oskulden med en 8 år äldre kille) sen var vi ute i skogen där fanns det bara grusvägar (filmen så var dem där med sitt gäng) och vi var med flera styckna där ute, sen så kom det en tjej och tog min kille, då var han inte tillsammans med mig utan henne, han hade gjort slut med mig på vägen till skogen. Sen så stod jag och skrek "JAG FATTAR VAD NI HÅLLER PÅ MED!!!!" och i filmen skrek dem "Tror ni att jag är så jävla dum eller?"

Så ja min dröm var i stortsätt som filmen... Men drömmen är inte slut men jag orkar inte berätta allt i detaljer ;)
xoxo/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback