hatar allt puttinuttigt

Jag är bitter, jag hatar allt puttinuttigt. En massa hjärtan, en massa samtal stup i kvarten från sin partner, "nej lägg på du först, nej vi lägger så samtidigt naw naw naw", "nej du är så fin , nej det är du som är naw naw naw", peta på varandra hela tiden, tända ljus osv. Allt ska vara så romantiskt och man ska skicka kärleks sms hela tiden. Jag är så bitter på sånt.

Eller är det jag som är halvt känslokall? Jag vet inte, visar nog kärlek på mitt sätt. Men jag tillhör nog den gruppen som inte håller på med något puttinuttigt hela tiden. Jag gör det ibland, skriver något fint, lite hjärtan & annat. Det ska man göra annars dör det ut, men fattar inte folk som gör det all the time.
Har bara lust att slita ut deras hjärtan oich förstöra förhållandet till max.

Okej jag är bitter idag ;)
ni får lite pussar & kramar av mig
xoxo/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback