Otten in my ass


Jag, Sanna, Viktoria, Amra, Linnea och Veronica åkte till Norrköping i fredags för att gå ut på krogen Otten. Och det var sådär, glest med folk och natten blev inte direkt som vi hade tänkt oss. Jag, Sanna och Viktoria gjorde ett big snesteg att stanna kvar istället för att åka hem vid 4... Aja vi kom iaf hem till Nyköping efter om och men kl 10.00 på morgonen så var lagom trött.

Hade ingen kamera med mig så var tvungen att ta kassa mobil bilder men det funkar ju det med :)
Sista bilden är på mig, sannas & mitt dansragg och såklart sanna.

haha och just nu är jag anti Norrköping så in my ass att jag åker dit och festar igen
xoxo/N

Kommentarer
Postat av: Angelica - makeupartist

låter iaf skoj :D

2010-08-01 @ 23:06:58
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback