Ps I love you

Godmorgon. Vaknade nyss låg och kollade på tre kronor inatt lite för länge. Ska börja göra mig iordning inför jobbet börjar 14.00-18.00 så det blir inte så långt pass men det räcker, är tillräckligt trött ;)
Dessutom har jag drömt "marddrömmar" inatt, att jag skulle gå hem fast bodde i en röd stor villa med en jätte fin trädgård och där stod en kines med en pistol jag tog över pistolen och riktade den mot honom och hade allt under kontroll som en bondbrud, men något gick fel och huset började brinna. Och mina systrar var på översta våningen så dom hann inte ut, förutom en. Dessutom var mina syskon i min ålder annars är dom rätt små. Men innan dom dog så sa någon av dom tror min äldsta syster sa "Ps, I love you" sen vaknade jag.


Och allt kändes så verkligt när hon sa det där sista. Som om allting hade hänt. Som hon var nära mig och sa det.
aja jobbet var det :) vad ska ni göra idag?
xoxo/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback