Att slå barn

Jag är riktigt emot folk som slår sina barn, tycker inte det är okej att dra dem riktigt hårt i armen, ge barnet vad den tål spelar inge roll vad för dumt den gör. Man kan prata, skrika, bli förbannad men rör inte barnet, rör inte någon människa för den delen heller.

Den här videon gav mig kalla kårar, när barnvakten slår en 11 månaders bebis som knappt kan sitta upp.
Kastar bollen i huvudet blir liksom to much... Att folk kan ens göra något sånt här, och det värsta är ju att det inte var första gången.
Man undrar vad fan är fel på människan?
xoxo/N

Kommentarer
Postat av: ellie

jag började nästan grina när jag såg det :(

2010-03-24 @ 08:53:15
URL: http://ellieturegard.blogg.se/
Postat av: Emma

så jävla hemskt.hur fan kan man ens göra så ? då har man inte mycket vett i hjärtat ELLER hjärnan! stackars unge, bebisen kommer få men för livet.

började böla ju.usch ;s

2010-03-29 @ 22:06:44
URL: http://anotherfail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback