Karma is a bitch

Jag tror på karma till en viss del. Jag tror på om man gör något dumt så kommer det tillbaka till dig själv, kanske inte att det händer något bad nästa vecka utan mer i framtiden något som kan vara något litet eller slå tillbaka på dig själv riktigt hårt, när man minst anar. Gör man något bra så mår man själv bra och tror att man får någon slags "belöning" alltså ett bra liv, inte att allt kommer vara på topp hela tiden men något litet bra man har mer ljusa tider än mörka tider.

Därför så ska jag börja göra något litet varje dag, något osjälviskt.
Tror verkligen på what goes around comes around

xoxo/N

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Det kan kanske stämma bra ja till viss del.

2010-03-12 @ 12:31:11
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: ellie

du? osjälvisk? ptssss!

hahaha skoja bara lilla gullet.

Fan va trött och tråkig jag är..

2010-03-13 @ 15:47:57
URL: http://ellieturegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback