Kryssning

Jag och Sanna har settat och kollat in olika datum då vi kan åka väg på kryssning :) vilket behövs. Tror alla vi är trötta på lilla Nyköping där alla vet allt om alla. Varför kunde inte gud placerat mig & mina vänner i ett stort land, usa åtminstone ;) där det inte är så självklart allt alla känner alla.

Jag fyller år den 14 maj, då ska vill jag att min önskan ska stå på alla listor, ta med mig på kryssning skicka ut mig på dom stora haven. Så Ellie & Sanna får börja spara pengar till min födelsedag då vi "seglar" mot Riga?

Coolingarna som står ute & tjuvröker på väg mot Riga
xoxo/N

Kommentarer
Postat av: ellie

bara du o jag som va o-coola på den resan och inte tjuvrökte :/ haha! MEn ska vi verkligen ta riga? :P

2010-03-16 @ 10:58:39
URL: http://ellieturegard.blogg.se/
Postat av: Jennie

hejhej!

hur är allt med dej?

söt blogg!

kram

2010-03-22 @ 14:42:13
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback