Sjukling

Jag mår riktigt dåligt, ska gå ner och ta en Ipren. Öronen värker, täppt i näsan vilket jag hatar får panik kan inte andas, ögonen rinner, och det känns som jag har feber "/ Var ju nyss sjuk, vad hände med mitt imunförsvar?:S

Hostar gör jag dessutom!! Kan de bli värre ;)
Imorron, eller ja om man räknar rätt för det är ju redan lördag "ikväll" så blir det nog träffa kompisarna, kanske en och annan utgång :) Kan nog räkna me en hel del dricka om jag mår bättre! Tog det lugnt idag för att jag skulle bli frisk, äckligt tråkigt att vara sjuk på en helg.

Nu Ipren, sängen, päronsplig & Gossip girl.
Godnatt
xoxo/N

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej, ja absolut. Nån gång ska jag åka dit :)

Du va äre din katt äter på bilden i inlägget här under ? XD

2010-03-06 @ 10:21:09
URL: http://wilwariiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback