Asså shiiiit ahmen lol?

Jag är så trött på folk som bloggar och som skriver såhär "Asså shit idag är jag och H (hemlig) tillsammans, men guu va soet han var när han kom te mig idag råå. Men idag ska jag vara med mina angels, ahmen gud jag såg ett fyllo idag och han skrek på mig och jag sprang asså shit får man släppa ut sånna personer? " vet ni vad jag blir trött på? det i fetstil "Asså shit idag är jag och h (hemlig) tillsammans,men guu va soet han var när han kom te mig idag råå. Men idag ska jag vara med mina angels, ahmen gud jag såg ett fyllo idag och han skrek på mig och jag sprang asså shit får man släppa ut sånna personer Gitta?
Det är när folk missbrukar "asså shiit" jag har också varit i det stadiet då jag pratade ungefär så. Och lät hela världen se mitt sätt att prata. Ja jag klickade mig in på en blogg som det stod såhär i nästan varenda inlägg. Jobbigt att läsa så den bloggen åker i skithögen för mig. Hoppas att hon läser min blogg ;) hon kanske behöver ta åt sig. Nä vi ska jag inte vara negativ men:
för det första: Ja dina kompisar kanske vill veta vem du är tillsammans med så det är fine.
för det andra: Varför var han "soet" då? Utveckla lite kanske, gör det intressant.
quatro: Ja man får släppa ut sånna människor, så jag tror däremot att det var du som gittade ;)


/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback