Dröm om Girlicious

haha jag måste ha drömt en helt sjuk dröm.
Allting började med att jag och några andra kompisar stod utomhus och sjöng i Oxelösunds centrum nära Brevik. Sen så stor Robin Antin och lyssnar i en uppförsbacke 4 km bort. Och vi hade mikrofoner och så sjöng vi. Helt plötsligt kom Asia från Pussycat dolls search the next doll och hon sjöng "I don't need a man" mitt på gatan och det var bara vi där så vi hade någon sorts konsert fast vi kanske bara var 10 pers där. Sen kom Chrystina från Girlicious och sjöng någon låt. Det lät super bra, sen när Melissa S från Pussycat dolls search for the next doll skulle sjunga då glömde hon bort halva låten så hon mumlade bara men vi trodde inte Robin hörde det för att hon stod så långt bort. Och sen var det min tur att sjunga och jag sjöng "How many times how many lies" och så stod hela Girlicious och tittade på mig på andra sidan av gatan. Men jag sjöng så jävla snyggt och jag gick fram och sjöng med Natalie från Girlicious. Och det lät så bra :) Sen helt plötsligt satt jag i någon konstig skola som skulle föreställa min skola eller Brevik, vet inte. Men då satt min barndomskompis Sofie där och en annan gammal kompis Alicia. Och jätte gamla klasskamrater tex Fredrik och Henrik. Sen sitter min vanliga klass där, typ i en mörkgrön soffa och det var bokhyller överallt och det var lite sunkigt och mörkt. Och Sofie sitter och ritar och Alicia har precis läst ut en barnbok om pingviner och säger att vi borde läsa den då svarar Sofie "den läste jag ut i 6.an" och då säger Fredrik "hahaha den som sjöng How many times how many lies hon var ju inte ens rakad på huvudet eller ögonbryna" och jag satt där och fick tårar i ögonen. Och så säger någon "jaa men hörde du..." sen sa han nån annan låt som inte jag minns.
Sen vaknade jag. Helt sjukt


Girlicious


Asia Nitollano


Melissa S

xoxo /N

Kommentarer
Postat av: jenna

Hej!

Tycker du om att ha en solbrun look?

Läs gärna Dagens Fråga på min blogg och se vad som händer med din kropp när du solar!

Svara gärna på frågorna under texten också.

Puss och Kram// Stockholmsjenna

2008-08-20 @ 20:00:36
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback