Förändring & skitsnack

Ja alla människor förändras antagligen till nått positivt eller negativt. Personligheter och utseendet. Stilen och åsikter förändras också, ja vi förändras. jag hoppas att jag har förändrast till något positivt! Men gilla mig eller dra ;)
Skitsnack kommer man aldrig undan tyvärr det spelar inge roll om man bor i Stockholm, Malmö eller Kina för skitsnack finns överallt. Många gånger har jag blivit ledsen om jag har fått höra någon snacka bakom ryggen på en fast man säger " äsch jag bryr mig inte" men så en dag då när man känner sig låg och nere då får man upp tanken "hmm jag kanske är korkad som den personen sa."
Jag försöker att inte ta åt mig, jag tänker att jag är och mår bättre än den personen som har snackat om mig. Man ska inte ta åt sig åt nått dumt! Svårt ibland jag vet.



/N

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sv:

Tack så jättemycket för berömmet om mina ögon :D Det betyder så otroligt mycket att få höra sånt!



Angående våra liv så låter det som om vi har det likadant ungefär - fullt upp hela tiden ;)

Hästar & andra hobbyer tar verkligen mycket tid. Men det är ju roligt också - även om man tyvärr varken hinner med att jobba eller träffa vännerna så ofta som man önskat.



Ha det så bra, kram på dig :)

2008-08-16 @ 15:23:17
URL: http://enlitenhannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback