I'm so sexy

En del människor har så bra självförtroende, men ellerhur alla har väl träffat någon som säger om sig själv "fan vad jag är snygg" Fine inget fel med det, men om någon tjatar hela tiden "Jag är så sexig" då börjar man ju tänka "Nja du är inte så sexig längre".  Man ska ha självförtroende men jag tycker inte att man ska tjata om att man har ett toppsjälvförtroende. Men man ska vara självgod. Fast man gillar ju inte heller att höra "usch vad fet och ful jag är" men gör nånting åt det då?!Nej men alla är fina på sitt sätt :)


Tröja JC
Shorts H&M
Knästrumpor Indiska

xoxo /N


Kommentarer
Postat av: Evelina

Ursnygg outfit!!!:D

2008-08-28 @ 19:07:00
URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback