klanka ner på utseende

Jag hatar när folk klankar ner på andras utseende. Jag blir så arg på det. "Kolla så hennes ansiktet ser ut, hade jag varit henne hade jag operarat mig" den kommentaren hittade jag inne hos Blondinbellas blogg. Och Blondinbella är otroligt vacker. Alla är vackra och unika på sitt sätt, tex mig själv jag hatar min näsa men jag gillar mina läppar tycker dom är fina och är otroligt nöjd med dom! Men min näsa är jag inte lika nöjd med. Men bara för att jag inte är nöjd med den så betyder det inte att jag själv är unik. Jag har andra egenskaper alla människor har det.

Jag tycker inte att man säger till en annan person "Du är ful" vadå? "Ful" hur ser en ful person ut? Om man har små läppar är man ful då? Eller om man har stora läppar är man ful då? Jag förstår inte, alla tycker ju olika om allt.
Nej jag tycker inte att folk är fula, man kanske bara ser annorlunda ut fast då är man ju inte ful.
Ful är ett fult ord haha, nej men det ordet bort bytas ut.
En snygg liten dam med namnet Melodie som jag älskar :) Min unika lilla prinsessa
xoxo /N

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: jag tänkte bara att du kunde kolla in på min blogg? Slipp det då :P

2008-08-29 @ 15:40:20
Postat av: Malinhedblom

svar: Ja precis. nu ser han helt åt helvete ut ! :)

ha en bra dag !:)

2008-08-29 @ 15:46:13
URL: http://malinhedblom.blogg.se/
Postat av: Sara

Åhh är det din häst? Jag tittar på hästannonser varje dag nästan och längtar tills jag kan ha min egen igen. Finns inte tid just nu =/ Men sen! Tack för söt kommentar i min blogg! Trevlig helg!

2008-08-29 @ 16:06:30
URL: http://uglybird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback