R.I.P Fiona

Jag tycker så synd om min vän Pernilla.
Hon älskar hundar och har velat haft en riktigt länge nu, hon köpte en blandras med chihuahua & jag tror det var papillon i den, så hon hämta den i måndags och var riktigt glad. I tisdags blev den sjuk och på onsdagsmorgon åkte dom in till vetrinären och Fionas mage var uppsvälld så hon fick dropp och sånt. Hon var halvt död då...

Vetrinären ville operera Fiona men Pernilla hade inga 25 000:- vilket normal 19 åring har det?! Och hon kan inte ta några lån heller för då behöver man fastjobb. Så det blev ingen operation. På onsdagskväll avled Fiona "/ Och dom vet inte varför hon blev så sjuk helt plötsligt hon kanske åt nått, hade redan fel på några organ?! Ingen vet.

Men det gjorde så ont när Pernilla berätta allt för mig, jag visste hur glad hon var. Hon hann bara ha henne i knappt 2 dagar.



Min älskade fina vän Pernilla <3
xoxo /N

Kommentarer
Postat av: sebbe

vad hemskt:S

2008-08-31 @ 15:37:34
URL: http://sebbegaylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback