Sick

Jahapp dålig updatering, men jag har haft orsaker till det. Guess what?! JAG ÄR SJUK. Förkyld som ett jävla troll. Hostar och nyser! Fy bubblan!
Igår började ju skolan för mig, gick väl hyffsat. Fick sjukt ont i huvudet och kände direkt "Jasså nu är jag sjuk" blir alltid det när hela klassen samlas igen. Men det var kul att se alla, har ju träffat en del personer på sommarlovet men ändå.
Jag blev lite sur när dom har bytt namn förut hette vi "Hp1b" och tex 3orna "Hp3b" men nu heter vi "Hp07b" låter ju helt knäppt men men ett i-landsproblem va?

Är helt överlycklig för att jag har sovmorgon imorron :] 10.10 och det betyder att min buss går 9.15 så lite sovmorgon :) Så jag är nöjd, är redan trött på skolan that's bad.
Nu ska jag baka chockladbollar. Är jag den ända som inte säger negerbollar?! Tycker det låter så osmakligt och ja rasistiskt... Min åsikt ofc

xoxo /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback