vem vill vara perfekt?

Vem vill vara perfekt? Och är det någon som är perfekt? Hur ser en perfekt människa ut?
Jag har alltid undrat när folk säger "ahmen han är verkligen helt perfekt" ja men hur vet du det? Och så säger man kanske den första månaden sen kommer sanningen fram "oj han var inte perfekt" nej vad trodde du? Men varför finns det ett ord som heter perfekt när alla människor tycker olika om perfekta saker. och varför säger man att en del människor är helt perfekta? Alla människor har brister i sina liv och man upptäcker olika nya saker med varandra. Som jag har precis upptäkt att jag har fula fötter så ingen perfekthet för mig, fast jag älskar mina fötter ändå :) Utseendet vill man ju att det ska vara felfritt men det är de ju inte hos någon fast dom flesta människorna är väldigt vackra på sitt sätt.

xoxo /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback