diarré

Jätte dålig uppdatering idag I know. Men jag bryr mig inte :)
Idag skulle jag åka in till Nyköping men jag orkade verkligen inte, så jag sket i det helt enkelt.

Juste jag skulle ta upp ett litet dilemma hör i bloggen, alla vet att alla måste faktikst bajsa. Och jag är en sådan person som bara hatar att prata om det, tycker det är pinsamt (men alla måste faktiskt göra det tyvärr)
Jag försöker undvika vitlök och stark mat på offentlig plats. Men jag tänkte på en sak, tänk om man får världens värsta diarrén utomhus eller på en offentlig plats, liksom vad gör man? Slår man ner arslet i skogen då eller? Utan toalett papper? Man vill ju inte liksom skita på sig, inte så trevligt. Men om man får tag i en toalett då är ju allt fine, men jag hatar tex att gå på andra toaletter, kan bara inte göra det (har aldrig behövt att gå på någon annans toalett med värsta diarrén men om jag kanske får det då skulle jag nog inte ha ett annat val än att slå ner arslet där). Och det värsta är när folk inte har doftspray på toaletten, men om man använder doftspray så känner ju alla "aha han/hon har bajsat". Förhoppningsvis har man kanske parfym för då kan man ju spruta lite på sig själv. Eller så är det bara jag som här dom hära skräck tankarna?! I dont know. Men ärligt, det kan ju inte vara kul att få diarré, en del blir ju som tokiga när dom får det, och börjar svettas som en gris osv, tänk in er i tanken liksom.

usch och fy för mina tankar!
xoxo /N

Kommentarer
Postat av: josephine

hah fyfan vad pinsamt om man fick det offentligt x)

2008-12-23 @ 12:59:05
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: f

hahahaha! nej usch. eller om man typ bajsar lösbajs hemma hos någon snygg killeeller nåt... och så finns de inge papper hahaha vad gör man då:P

2008-12-24 @ 14:06:11
URL: http://fridaosv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback