Memories

Gamla bra minnen är så otroligt roligt att tänka mig, allt bra som har hänt en i livet. Dom dåliga minnerna dom suddar jag oftast ut, och försöker inte att tänka tillbaka på.
Men bra minnen, då menar jag allt bra som har hänt vill man kunna förvara i en liten låda, för man kommer ihåg bara vissa bra minnen, men det är många man glömmer. Jag skriva ner allt som har hänt i min personliga dagbok, eller jag hade en dagbok på lunar, och nu har jag även bilddagboken, då skriver man ner sina minnen fast i en bild mycket smart :)

Jag satt precis och läste i en väns som jag inte umgås längre med (vi har glidit ifrån varandra synd egentligen) dagbok på lunar, och vi har varit med om så sjukt mkt, både roliga saker och dåliga. Men det kul var så kul att sitta och läsa där :)  Det är många saker man saknar.

en bild på mig och Malin på hotellet i Göteborg 2006?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback