Vill bli kär

Jag vill också bli kär i någon! Gilla & kär är liksom inte samma sak, och jag har nog inte varit kär i någon sen typ 2 år sen!
Behöver jag säga nått mer än han som kallades Irakii ?:] åhh att jag inte lyssnade på Malin "/ vill bara spola tillbaka tiden.
Då man var kär, sprallig, glad & ung haha 15 år ;)

nejmen alla blir kära. utan jag! Jag försöker inte ens bli de, och börjar jag gilla någon, så ska jag alltid hitta små fel på personen "Nja hans öron är stora" nej men tex :| jag blir tokig på mig själv!
Ha en bra kärleksdag
/N

Kommentarer
Postat av: Martina

Försök inte att bli kär, då träffar du inte den rätte. ja jag känner att jag glömt mycket med ridningen oxå, men tror att det kommer tillbaka fort.

2008-06-15 @ 12:47:26
URL: http://mtinam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback