Fiesta :]

hellu kära läsare :]
Skolan idag har varit helt okej, jag vart så besviken när jag fick bara G på samhällsprovet :@ grrr för det. Jag var redo för ett VG ;)
men whatever.
Sen annars har det var helt okej.
Min helg kommer att bestå utav Oxelömarknad med kompisar imorgon hela förmiddan, och eftermiddan. Sen därefter blir det fiesta för fulla muggar :]
Fyfasen vilket skönt väder det har varit idag, är supernöjd så tumme upp för det (y)
Min sommar kommer att bli perfekt.
Allt jag behöver säga är liseberg med Hanna & Amanda, Grönan med Sanna, Sen fira Sanna Ö med tjejerna fast ja en egen liten födelsedag för henne med spökkväll och presenter ( det spökar nämligen i ett hus vid henne ) sen blir det mitt kära ridläger Öknehult så om ni vill åka på ridläger så tipsar jag er om Öknehult helt underbart, sen ska jag jobba i sommar, & sen göra allting annat som sola,bada, festa ja you name it.

Tjingeling /Nimage18 Jag bjuder på bilden


Kommentarer
Postat av: Sara

Så du ska till ökne i sommar igen?:)

2008-05-09 @ 20:25:20
URL: http://gleerups.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback