Gubbsvett

Hejhej :)  Helt okej dag. Förutom att jag och Ewa tänkte "nu jävlar ska vi vara smarta att gå till matten 30 min tidigare och få sluta tidigare" och när jag och Ewa hade suttit och jobbat med våra grejjor och skulle gå efter 60 min då säger våran matte lärare "bara för att ni kommer tidigare får ni inte sluta tidigare" nehepp så jag och Ewa har gått på övertid 1 och 20 min var vi tvungna att sitta :|.
Jag älskade bara min matte lärare idag ;) not.

Juste det hände en lite rolig grej häromdagen. Jag och Ellie gick på toaletterna vid aulan där det aldrig är någe folk, tycker inte om att gå på toa i skolan jag måste vara riktigt kissnödig om jag ska kunna gå. Och det var jag häromdagen men hatar när jag har folk utanför toaletten, så vi gick dit bort. Så kommer våran vaktmästare ut från toaletten (jag visste inte att det var vaktmästaren) och Ellie säger till mig "Dom här toaletterna är så fräscha" och jag öppnade toaletten där vaktmästaren hade varit och det kom som ett moln utav svettlukt när jag öppnade dörren gammal snuskig gubbsvett. Och det liksom hade trängt in i hela toaletten. Så jag kom ut springade och säger att hon ska gå in där och lukta.

Sen så har vaktmästaren sitt rum 8 meter bort. Vilket inte vi tänkte på.
Jag: usch det var den där gubben som luktade, du vet han med röd t-shirt.
Ellie: hmm
Jag: Han med glasögon
Ellie: Jaha han med ljust hår
Jag: Ja precis
Ellie: Det är ju vaktmästaren som luktar!!

Och det där stod vi och pratade högt trodde att vi var själva. Och sen så ser vi att hans dörr var öppen där han gick in. Så jag tror han hörde oss. haha men vi skynade oss därifrån.
Nu ska vi gå och lukta på honom och se om han har lärt sig nått ;)
xoxo /N

Kommentarer
Postat av: Lindoosa

Gött och höra

2008-11-21 @ 17:35:05
URL: http://lindoosa.blogg.se/
Postat av: Moni

idag blir de bara ta de lugnt med go middag o sen vet jag inte så mycket får ta de som de kommer. kramizz

2008-11-21 @ 18:16:13
URL: http://monkann.blogg.se/
Postat av: N A T A S C H A

hähä :)

idol ikväll lr ?

2008-11-21 @ 18:54:50
URL: http://taschaa.blogg.se/
Postat av: Ellie

hahaha så jävla pinsamt ju XD

2008-11-23 @ 12:52:12
URL: http://tejk91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback