på den tiden

när man var liten så var man såå cool :]

Jag, Alicia & Elin i 7.an

Jag, Sabina, Malin och Amila i 8.an :)

Alicia & jag på sommarlovet skulle börja 9.an

jag och malin sommarlovet till 9.an

jag & malin i 9.an

Jag och Malin kallade alltid varandra för Iraqii och Kurdii och jag var iraqii. Jag gillade en kille som är från iraq och Malin gillade en kille från Kurdistan. haha så coola var vi ;)
jisses vilka minnen man får. Bilder och minnen som aldrig kan suddas ut.
jag umgås inte med någon på bilderna. Lite tråkigt att man kan glida ifrån varandra men det är sånt som händer.
Vi lider inte för det :) xoxo /N


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha sicka minnen : )

de är verkligen stunder man aldrig glömmer



<3

2008-11-16 @ 09:43:05
URL: http://baxface.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback