Back on track

Nu är jag tillbaka =) Har varit i skolan, sovit och pluggar nu för full rulle måste skynda mig ska ju se det där med make me a supermodel på 3.an 20.00. Skulle träffat Pernilla idag men hann inte med det. Pluggningen är viktigast right?

Någon som kan förklara vad en jon är? palla googla det men det får jag nog ta och göra. :| Kemi språk för er som inte fattade de.
Hjälp sen har jag spanska läxa att göra. buhu orkar inte med allt plugg... Tråkigt men som min mamma säger "Allt i livet kan inte vara kalas och vara roligt hela tiden" nej mamma jag vet det.

Jag vill färga håret oxå, till den färgen jag har på bilden, kanske klippa lugg nu igen? Nästa klippning då blire lugg tamefan.
xoxo /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback