En låt jag inte klarar av

En låt jag inte klarar av är Kate Ryan Ella Elle La den ger mig gåshud och jag mår jätte illa av den.
Jag lyssnade på den när jag åkte till Katrin kl 7.00 på morgonen den dagen vi åkte till Öknehult, jag var så glad att jag fick tårar i ögonen när jag satt och skrek/sjöng med i bilen.
Den låten kom när jag fick åka hem från ridlägret med ett stort gips och ont så jag höll på att svimma. Jag fick åka hem 3 dagar tidigare, man kan säga 5 dagar tidigare. Var ju på sjukhuset i två dagar.

Därför klarar jag inte av den låten, den ger mig så mycket känslor, jag var lycklig när jag åkte, var olycklig när jag åkte hem.

Kate Ryan Ella Elle La

xoxo /N

Kommentarer
Postat av: sabrina

japp så har det varit för mig också! bara att dom problemen man hade för 3-5 år sen, är likadana som nu fast värre! Samma här hela mitt år som 19 åring har varit åt helvete..så nu ska jag göra mitt år som 20 till det bästa :)



Nej du inget att vara avundsjuk på! jag önskar jag hade tjockt hår, så sjukt jobbigt med tunt hår, går inte göra något med det, det bara hänger!

2008-10-27 @ 12:06:36
URL: http://plastkotte.blogg.se/
Postat av: Bea

heeej jag undrar bara hur man läggen in video på sin blogg?? skulle du kunna förklara det?



fin design föresten!

2008-10-28 @ 21:22:10
URL: http://finastebeaaawh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback