Fitta

Jag älskar Dominika Peczynskis blogg. Den är helt bäst.
Många tänker "Men får vuxna säga fitta, hora, knulla osv?" Är det lag på att efter man blir 22 år då får man ikke säga F-ordet och sånt. Jag tycker det är helt okej att svära (kanske bara för att jag gör det själv?) nej men sålänge man inte kallar någon annan för fitta, hora och sånt. Sånt är respektlöst.
Men Dominika skiter i alla moraltanter som inte tycker om svärord och det gillar jag med henne, hon bryr sig bara inte! Hon är sig själv och skriver exakt vad hon vill.
Nepp jag tycker inte om moraltanter och bitterfittor. Dom säger vi nej tack till


Dominika
xoxo /N

Kommentarer
Postat av: Nathalie

w0rd up girl! :D

2008-10-18 @ 11:32:31
URL: http://nat0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback