FN

Shoosan =) Jag är super trött och tog en powernap förut framför tvn vilket var super skönt, men är lika trött fortfarande så jag längtar till sängen! Inte ofta jag gör de ;)
Idag har det vart en slapp och tråkig dag, kom till skolan hade föreläsning om FN Tessin hjälper, våran skola jobbar ihop pengar till barn och gamla i Indien vi har bla byggt en hel lågstadieskola och nu samlar vi in pengar till nya kök i en liten by i indien. Tycker det är bra att Sverige gör nått sånt här :) Hoppas att fler länder och människor hjälper till med pengar.
tex bara att skänka 10 kronor betyder jätte mycket allt gör skillnad.


Jaja åter till min dag, hade en annan föreläsning om lågkonjukturen och investeringar, dödstråkigt! Så tråkiga pratare nada karisma...

Ja och nu sitter jag här, har engelska läxa och ska läsa naturkunskapen... Usch och fy för det tråkiga"/

xoxo /N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback