Funny

Ganska rolig dag i skolan, förutom att jag var tvungen att gå upp 6.30 :| Sjukgymnasten kl 8.00 och sen vänta på bussen, en hel kvart var den försenad och sånt gör mig inte glad. Hade en pissgubbe brevid mig när vi väntade på bussen, han luktade svett,kiss och bajs och jag menar det verkligen. Han såg inte så väl vårdad ut precis, kanske han hade blivit släppt från psyket ;) haha nej. Men det stank om honom fick så otroligt mycket kväljningar. FY FÖR DIG PISSGUBBE.

Egentligen skulle jag börja 12.40 vilket jag gör varenda tisdag ;) soft va? Men ikke idag då.
Håltimma som fasen, äcklig mat var det någon mögelfisk med potatismos.

haha jag och Ellie har larvat oss som helskotta, vi gjorde helt knäppa saker och Malin och jag garvade åt gamla minnen som är så roligt att skratta åt :D
xoxo /N TUR ATT MAN HAR DIG ELLIE


Kommentarer
Postat av: Fia

Usch vad äckligt att att behöva sitta bredvid en stinkande gubbe.Vi har en hel del stink bomber som handlar på jobbet såååå vidrigt!

2008-10-21 @ 17:10:13
URL: http://sofsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback