Godmorgon

Godmorgon sunshine =) Solen tittar lite fram det blir så mycket lättare att gå upp när det är sol ute.
Idag äre skolfoto som gäller och sjukhuset nada operation men det ska bli grundundersökningen och sen ska han prata med mig vad som kommer att hända med min arm. Jag hoppas till gud att min sjukgymnast inte kommer att vara där, snälla gud gör så att hon är sjuk idag med.

Hon kommer att sitta där och vara så dryg som vanligt. Och ärligt talat orkar jag inte med det, kommer börja gråta om hon är så dryg. Man borde fan få byta sjukgymnast, alla andra patienter jag ser deras sjukgymnaster verkar så jävla bra, utom min kärring.

Nej nu ska jag fixa mig bussen går 8.30 om ni ville veta ;)
xoxo /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback